Bebeğim 3 ay 13 günlük yaklaşık 16 gündür ishal 7 gün kadar hastanede yattı rotavirüsten dolayı (rotavirüs aşısı yaptırmıştım) çıktıktan sonra günde 5 yada 6 kez hafif sulu hardal sarısı ishali var bunun ishal olup olmadıgınada emin değilim sadece anne sütü ile besleniyor sizce bu normal mi?