Superisi_su Çok gazlı ve kolik bir bebek sadece battaniye de elimizde salladığımızda biraz duruyor Bu işe yarar mi ona göre alacağım ?çarşaf hissi veriyor diğerleri gibi değil sanki kullanan var mı hatta ikinci el satmak isteyen varsa da alabilirim 😢[url=https://www.hizliresim.com/hsolsxn][img]https://i.hizliresim.com/hsolsxn.jpeg[/img][/url]
Kelebek05 Superisi_su vlla benim kızım da buna benzeri hamak beşikte duruyor di anca o şekilde uyudu gel gelelim 3 aydan sonra gaz bitince alışkanlığı oldu bir yere gidemez oldum onu dışında kesinlikle hiçbir şey kesmiyor di o hissi alamıyorum di 7 aylık oldu artık baktım olmuyor hastalandığı bir dönemde zor bela da olsa kestim ama gelin bana sorun şuan bile hala zor bela uyur yinde siz bilirsiniz ama işe yarıyor
Gokcennderenn Superisi_su bizde acayip işe yaradı mükemmel bir şey kim yaptıysa Allah razı olsun o kadar yani kollarım kırıldı ayaklarım belim gece 2 sabah 8 ayaktaydk düzene girdi bunu alınca bende alışkanlık yapmadı çocuğum da gece Kendi beşiğine de alıştı gece bazen ağlıyor hemen hamaga hoppp susuyor
cankuzularim Superisi_su bu model değilde ben civilin ahşap hayatını kullandım çok seviyorum 20 kiloya kadar da taşıyabiliyor
TOSPAMMM17 Superisi_su buna benzer bende de hamak var bende civilden almıştım şuan onda sallıyorum ama kolik değil bebeğim ama duruyo
Superisi_su Kelebek05 sadece gaz sancılarında koyup sallarım diye düşünüyorum yeter ki ağlamasın suan herseye razıyım 😢
Ay_12 Merhabalar. Kolik gazimiz var. Düzenli olarak ilaç kullanmaktayız, onun beraberinde E bebekten Bliss markasına ait hamak aldım. 2,5 aylık oğlum içinden çıkmaz oldu. 🤗
Superisi_su Gokcennderenn yaaaa bir umutlandım suan işe yaradı diyorsunuz yani alayym bende o Aman aşırı sancılı aksamları özellikle ck yoruldum artık 😔
Minikmaya Superisi_su benim bebeğim de kolikti. Sadece carsafta sallayarak rahatliyordu. Hamak aldık işe yaradı şimdi dokuz aylık nasıl bırakacağımız düşünüyorum. Gündüz iki uyku yapıyor hep hamakta uyuyor. Akşam yataginda uyuyor
Umay2021 Superisi_su aynısının mor rengi bizde var. 7haftalıkken almıştık suan 5aylık hala severek kullanıyoruz. Almanızı tavsiye ederim dediğiniz gibi çarşafta sallıyormuş hissi veriyor hemen sakinleştiriyor.
Superisi_su Umay2021 yaa işe yaramaz diye düşündüm ana siz öyle diyince almaya karar verdim suan çok gazlı çünkü ama akşam başlıyor sancıları
Ay_12 Superisi_su Hamak sancıyı hafiflettirmez. Sadece bebeği sakinleştirir. İlaç olarak ne kullandığınız önemli
Umay2021 Superisi_su kötü tarafı hamakta uyumaya alışıyor başka türlü uyumuyor maalesef ki gaz sancılarımız bitti sallanarak uyutmayı bıraktırmaya çalışıyorum ama maalesef 😬
cankuzularim Superisi_su https://resmin.net/image/mvEVY https://resmin.net/image/mvwBg ikiside 450 tl ikiside çok kullanışlı ben 2 çocuğuma kullandım Allah nasip ederse 3.de kullanacam