Merhaba 43 günlük oğlum şiddetli öksürük var acile götürdük cigerlerde bisey yok temiz boğazda kızarıklık var oda oksuruktendir dedi burnunu temiz tutun buhar ver dediler orda burnunu temizlediler bugece takip et devam sa antibiyitik basla dedi ayni degisen bisey yok bogulacak gibi oksuruk agzi kopuk tukuruk dolu emmiyor mama icmiyor cisi azaldi normalde de 2 dolu cisli bez alirdik kaka 3 4 gunu bir bi defa yapiyor brni verimli emmiyor malesef napacam sasirdim