Superisi_su gaz ilacı artık günlük ilaç gibi kullanman lazım yoksa Bi gün iyi diye yarın vermeyince yine aynı oluyor hergün ver bende nurse den fayda görünce hergün 1 2 kez veriyordum çok şükür iyi geliyordu ve atlattık, hep ağlıyordu, bide sen kendine kimyon çayı yap bebege sütten geçer oda çok iiyi geliyor su kaynat Bi fincana çay Kaşıgı ucuyla at suyu dök demle süz iç bebege bile kaşık ucuyla versen faydası var bende onları yaptım şerbet yaptım oda iyi geliyordu sıcak suya şeker dök karıştır çay kaşığı ile 2 tane ver pıtır pıtır bakıyon yapıyor, şimdi bebek onlar verilirmi diyenler olursada annem ablalarımın çocuklarına bile yaptı ben kendi oğluma hep yaptım verdim şuan 6 aylığız daha yok şükür denemenizi tavsiye ederim rahatlarsınız, stresli olma bide ondanda bebek etkileniyor huzursuz oluyor