Kızlar havalar ısındıkca cogumuzun belası Terlemedir. Malesef ben sürekli biseyler kullanamma ragmen o ıslaklık yine devam ediyor. Botox tedaviyle önü alınıyor ama zamanım yok inanın. O ıslaklık duygusu çok berbat ve kompkes halinde bende. Tereson ve driclor ikiside aşırı alerji yaptı. Başka önereceginiz neler var?