Bayanyanakkkkkk 2 aylık bebeğim var saçımı boyatmak istiyorum ama emzirdiğim için çekiniyorum.bi öneriniz varmı ?
bhrcpt Bayanyanakkkkkk Ben amonyaksoz saç boyası kullanmıştım hem kokusuz. Doktora da sormuştum süte geçeceği ispatlanmış bir araştırma yok demişti.
cemre_-34 Bayanyanakkkkkk doktorum paylaşım yaptım boya süte geçeceğini soyledikelri icin önerilmez diyordu bnde ara verdim sütü kesene kadar böyle sütü kestikten snrs boyayacağım
brokoli Bayanyanakkkkkk Guzel havalandirilmis ortamda boyayıp, kafanizda islak boya varken bebeginize yanasmayin ki onu solumasin. Bebegin uyku zamanina denk getirip boyayabilirsiniz. Kuaforde boyatacaksaniz bebeginizi goturmeyin
Valeria Busra2013 sorun olup olmadığını gözünüzle göremezsiniz ki, eğer boyadaki kimyasallar sütünüze geçtiyse bebeğinizin vücuduna da geçmiş demektir. Bu ileride ortaya çıkar.