2kedi1beybi canım bebeklerin 3.ayda diş eti oluşumu başlar. Kaşınmalar, huzursuz olmalar bazen 6.aya kadar bazen 10.aya kadar devam eder. Diş çıkarma anne ve babadan gelen genetik ile erken ya da geç olur. Eğer bizim ki gibi şanslı iseniz 3 buçuk aylık 2 dişi çıkarır ama değilseniz bu uzun bir süre devam eder. Sizin yapacağınız en iyi şey şu anlık diş etini kaşımak olur. Silikon diş fırçası ile ya da ıslak bir ağız bezi ile diş etlerini kaşıyın. Sizin kontrolünüzde eline dolapta suyun içinde beklemiş bir Havuç verin. Bu sürede dişin çıktığından eminseniz zeytinyağı karanfil ya da tetagil diş granülü kullanabilirsiniz.