Bebeğim iki buçuk aylıkken up darlık böbrek ameliyatı oldu şuan iyiye gidiyor çok şükür ama kilo alımı durdu çok az alıyor idrar testi verdik dün idrarı bulanık ve beyaz tortular vardı ateş huysuzluk kusma vs yok sadece ishal gibiydi probiyotikte toparladı kilo için yaptırdık test ama enfeksiyon var gibiydi sonuçlar yarın çıkacak kültür olduğu için başına böyle bişey gelen varmı belirtisiz enfeksiyon geçiren? Antibiyotikle geçer inşallah varsada idrarı beni korkuttu 😢😢