Arasmom48 Meme ucum 2 aydır yarık iltihap lı kanama kullanmadığm krem kalmadı zeytinyağı sürüyorum yumuşatıyor ama ağrı dan ağlıyorum emdirmek istemiyorum yaralar yüzünden 😥siz neler yaptınız doktura gitmem gerekiyor mu
Deryatemiz Arasmom48 oncelikle cok gecmis olsun canim benimde oyleydi emzirme zamani gelmesin diye dua ediyodum gumus kapak ve lahsinoh kullandim beraber 2 gunde gecti