Aygul90 bizde kan uyuşmazlığı vardı, bebeğim 4 günlükken sarıktan dolayı hastanede yattı, fototerapi aldı. Anne sütü, mama sürekli beslemek gerekiyor sarılığı atması için. Bebeği sürekli hastaneye götürmek insanı moral olarak çökertiyor zaten, çok geçmiş olsun. Rabbim tüm bebişlere şifa versin 🤲🏻