Mamaanne ben joie Serina 2 in 1 almıştım iki çocuğumda da kullandım hele kızım da resmen elim ayağım oldu çok seviyordu 6-7 ay kesintisiz kullandık ondan önce de oğlum da kullandım ama o kızım kadar sevmemişti ama marka ütün çok başarı şimdi kızım da büyüdü kaldırdım hala taş gibi :)