Merhabalar bebeğim 3 aylık doğduğundan beri hiç emmedi bu güne kadar sağarak verdim ama artık yetersiz geldiği için mama kullanmaya başladım ama mamayı bebeğim severek içmiyor baya uğraşıyorum içirmek için bebelac gold kullandım şimdi aptamil kullanıyorum 2 mamayı da aynı şekilde anne sütünü içtiği gibi içmiyor sizce ne yapmam lazım bir de 3 aylık bebek için kaç ml mama vermem lazım şuan 120 ml verince içiyor