Yaprak321 Bu lafı bna söylediyseniz gerçekten şuan gunahimi aldiniz. Ben oruc tutmicaksam neden sahura kalkim tutmicam derim tutmam sayet bnaa zorla oruc tutturan kimse yok olamaz da. Ben oruc bozmanin da kefaretini biliyorum. Ben isin niyet kismindayim fark ettiyseniz niyet olmadan oruc olmaz diye biliyordum. Bana kimse niyet sunnettir demedi. Niyet etmeden de tutulur demedi. Niyet cok onemli diye biliyordum. Ve yazdiginiz seye gercekten cok sinirlendim. Bahane aramak ne yaa. Bahane aricaksam niye oruc tutuyorm ben. Hic tutmam.