YavuzAnnesi 😄😄😄😄😄😄 benim oğlumda aynıydı şimdi daha az islaniyorum sinyalleri kaptım 😄😄😄 bezini usulca acin ilk bakin pipisi şişmiş gbi mi eğer şişmiş gibiyse b 2 dokunun öyle isiuo bezi yakın tutun qma pipisini qsagi bastırmayin bastırınca kesiliyor sonra bidaha yapiyo 😄😄 3ay oldu alışmam. Doğduğundan beri kayinvalidemi işedi, kayinbabami işedi, benim teli bile işedi 😆😆😆