_ipekk18 3. Aydan sonra memeler terbiye oluyo ne kadar süt üretecegini biliyo o yüzden yumuşak oluyo bebeğinin doydugunu cişli bez sayısından bilirsin zaten . süt birden kesilmiyo galiba çünkü sol göğsümü emiyo sadece sağ gosusu 3 aydır emmiyo ama sıkınca azda olsa süt geliyo