Kusciviltisi Kızlar evim baya yokuş bebek arabası ile çıkmaya korkuyorum bi cesaret çıksam mı kayar felan diye çok korkuyorum
EzgiBade Kusciviltisi benim yaşadığım yer resmen dağa tırmanır gibi çıkıyorum benim dışında kimseye bisey olmadı 😂 cok yorucu oluyor
Meltemingo Kusciviltisi bizimde oyle ben esim olmadan indirmeyede cikmayada korkuyorum bebek agirlastikca o yokusu cikmakta zor oluyo zaten hava yagmurlu olmadigi surece pek skntı olmuyo guç lazim bastigin yerede dikkt etmek lazim 😊
Gupssse Kusciviltisi mamas pampas in 2.elini kullanıyorum bilekten geçme kemeri var o birazgüven veriyor açıkçası ben de çok korkuym o yüzden normal düz yolda bile o kemeri bileğime geciriyorum
sademinannesi Kusciviltisi bizim oturduğumuz yerde hiç düz yol yok nerdeyse alıştık ilk zaman korkuyor insan ama çıktıkça alışıyor korkma hiç 😂
Kusciviltisi Meltemingo acaba fren sistemini açıp sürsem nasıl sürüyorsunuz siz normal her zaman ki gibi mi
EzgiBade Kusciviltisi sadece cok dikkat etmek gerekiyor simdi cok hareketli degil bebegim hereketlendiginde ne yapıcam bilmiyorum.
Gupssse Kusciviltisi sonradan da yapılabilir bece kullanmadığın çanta sapi ile yada kemerle olabilir 1 karışlık bir şey sonuçta
Duyulurum Kusciviltisi çıkmaya çıkılıyor da inmeler sıkıntı. Biz yolu uzatıyoruz ya da eşimle beraber çıkınca birimiz oğlumu kucağına alıyor yokuşu inerken
Kusciviltisi Duyulurum inmeyi de çözdüm bebek arabasının frenini açıp ön teker ile sürdüm çok rahattı