Kızlar merhaba, dün ailecek gittik lunaparka
Ben oğlumu klasik zararsız diğerlerine göre (sıkıcı) şeylere bindirdim. Neyse baktım halam iki yaşındaki çoçuğu zincirli salıncağa bindiriyor. Ondan önce bende bindim ve aşırı baş dönmesi ve mide bulantım oldu cünki biliyorsunuz dönüyor döndükçe hızlanıyor ve yüklesdikçe yükseliyor. Ve kadın çocuğu bindirdi, hatta kızı çok sevdi bi kere daha devam ettiler ama çoçuğun suratı sapsarı oldu.
Ya ben mi yanlış yapıyorum bunu ciddi anlamda soruyorum? Ben mi sakınıyorum acaba fazla?
Ama benim bünyeme bile iyi gelmeyen şey iki yaşında bebeye nasıl gelsin?