Kızlar merhaba.. 10 aylık kızım var ve dünden beri 2 dk yanından ayrılsam hemen ağlıyor yani ağlamakda ağlamak baya baya bir anda neden böyle oldu anlamadım.. Çünkü normalde bırakırdım yere oyuncaklarıyla vakit geçirirdi ağlamazdı hiç böyle bir anda çocuğun huyu değişti sizce nedendir bırakıp gidicem mi zannediyor anlamadım 🤦🏻♀️