TmyLina Merhaba annisler. ..kızım 5.5 aylık oldu ufaktan meyveler ve sebze corbalarina geçtim. Kemik suyunu da yapmak istiyorum tecrübeli anneler sizler ne zaman kemik suyu ile çorba vs vermeye başladınız .sağlıkla kalın bebislerinizi sağlıkla büyütün ❤
Sulegorkem TmyLina ben kızım 4 bucuk aylık ek gıdaya başladık doktor tavsiyesi üstüne ama kemik suları 7-8 aylıken başlanıyomuş ben doktorum öyle söyledi istersen bir doktoruna danış
Duzirem Benimkide 5 aylik bende yogurt fln verdim seftali vermistim ama kabiz oldu benimki . Dun hastanede laman yaptilar öyle rahatladi . Biraz daha bekleyim diyorum . 6 aylik olunca tam anlamiyla baslarim