Sevda6767 benim oğlum da 8.ayda sıraladı ve elimizden tutarak yürüdü hep ama o eli bırakması tam 5 ayı buldu cesaretlendiremedik bir türlü,düşmemişti de aslında ama korkuyodu ben de hiç üstüne gitmedim nasılsa yürücek diye acele etmedim hiç, koltuktan diğer koltuğa kendini atarak başladı sonra baktı aa yürüyorum ben elim tutulmadan, iyiymiş böyle dedi devam etti 😊 13,5 aylıkken tam yürümeye başladı