Tumego canım ben ilkte sorduğumda doğum lekesi gibi birşey dedi öyle diyince çok önemsemedim zaten daha önce de bu kadar çoğalmamisti sadece kuyruk sokumu da vardı dün bayodan sonra farkettik eşimle bir anda çoğalmış ya bir de benim bebeğim enfeksiyon kapmisti 2 hafta sürekli serumlar ilaçlar aldı onun da mı etkisi oldu bir de yeğenim de ve kaybında trombosit düşüklüğü var acaba öyle mi birşey