Süt zaten yiyip içmeyle çoğalan birşey değil ki sürekli emzirmekle sağmakla çoğalıyor beyin sürekli bebek emince süt lazım diyor yemek yiyince süt üretilmez sütün kalitesi değişir o ayrı, bende emzirirken dilim damağım kuruyor ve su içmediğimde migrenim aşırı ağrıyor diye tutmuyorum zaten Allah görüyor biliyor bir seneyi bu şekilde borç edebilirsiniz keyfi değil netice de Allah’ın verdiği cana da bakmak lazım