Benim kanamam 30.günde kesildi 37 de tekrar kanama olunca doktora gitmiştim. Belirtilerime göre adet gördüğümü söylemişti. 21 gün geçti bugün yine kanamam baslamıs. Göğüs hassasiyeti sancı gibi şeyler yaşamayınca ayırt edemiyorum ne bu regl mi şimdi böyle bir şey yaşayan oldu mu hani 3-5 ay adet görmüyorduk ya 😃😅 emZirince özellikle geç olur dedi doktor bir daha uzun süre adet görmeyebilirsin demişti. Var mı benim gibi hemen adet gören sizce baska doktora gitmeli miyim