Kızlar bebeğime 2.5 aylıkken mama vermiştim 1 kere olduğu gibi fışkırtarak kustu ama böyle böyle değil her şey çıktı korktuk 2 gün önce yine vermek zorunda kaldım aynı şekilde oldu ama çok fena kustu fakat bu mamayı doğduğunda sütüm gelmemişti 4 gün kullanmıştık neden oluyor olabilir??? Emmeyi reddedilir sağıp veriyorum gece emiyordu onu da bıraktı ve gece sağdım süt çok az geldi ondan mama verdim aç kalmasın diye