Sevincb 4 aylık bir bebeğin farklı insanlara karşı hassas olması normal bir durum. Öyle olmayan bebekler de oluyor ama sanırım çoğunda oluyor bu yabanci bulup ağlama. Ben olsam bu ramazanı evimde geçirmeyi tercih ederdim. Sadece daha aşina olduğu insanlarla görüşürdüm hem onlara daha çok alışsın hem de diğerlerinden korkmasın. Bir süre sonra geçecek bu. Hatta cocu zaman size benzeyen babasına dedesine benzeyen insanlarla daha bir yakinlik kuracak :) oğlum evin önüne kurulan semt pazarından korkuyordu bu yüzden o gün hiç evden çıkarmıyorduk, bir şey olursa erteliyorduk. Biraz büyüdü ve denemek için çıkardık ağlamayı geçin çok mutlu oldu pazarda :)