Kızlar bebem bugün tam 1 yaşında 🥳🥳 son 1 aydır meme çılgını. Sürekli emmek istiyor. Dişi yok yemesi iyi uykusu iyi çok şükür emmesi de yakındığım için söylemiyorum bazen ne kadar bütün mememi 1 saat sündürsede yapacak bir şey yok. Sizin bebeler de böyle mi? Geçici bir dönem mi? Gelip üstümü açmaya çalışıyor açmazsam ağlıyor. Emmeden rahatlamıyor.