Hamilelikte çok uyurdum özellikle gündüzleri . Bebeğimde karnımda hep uyurdu beni hiç uykudan uyandırdığını bilmem . Şimdi ise bebeğim 2 aylık maşallah iyi uyuyor yani onu uykuya daldırmak zor olmuyor benim için . 🧿 Formlara bakıyorum bir çok kişinin bebeği bu aylarda uyumuyor . Kısacası bebeğim sanki uykuyu seviyor . Hamilelikte çok uyumamla alakası var mı sizce bunun ? Anne karnında nasıl olursa öyle olur derler ya 🤣 Çünkü ben uyuduğumda oda hep uyurdu uyandığımda oda uyanır hareket ederdi😂