Merhabalar hanımlar,oglum geçen hafta hasta olmustu sadece kusmasi oldu 5 6 kere fakat aksamina düzeldi ondan sonra 2 3 gun hicbisey yemedi gun icinde mama icerdi sut icerdi biberonla onu da istemedi ve 8 gun oldu biberonu eline bile almiyor agzina götürünce oguruyor nasil tekrar alistirabilirim başına gelen oldu mu biraz uzun oldu hakkinizi helal edin 🤲🤲