AyseErva2095 Kizim 21 aylik dün emzirmeyi birakmaya karar verdim doğru düzgün birşey yemek istemiyor ve emzik gibi emip bırakıyordu ama göğüslerim çok kötü oldu emmedigi için ne yapabilirim acısının ve ağrısının olmaması için 😏çok zor durumdayım valla
Caganbal AyseErva2095 biz de bırakma 2. Günündeyiz ve bugün ağrımaya başladı pazartesiye kadar kötülerse doktora gideceğim
AyseErva2095 Caganbal bizimde ilk gündü ama iftardan sonra birşeyler yiyip içince çok kötü oldu şimdi dokumacak diye aklim çıkıyor
Esoca38 Caganbal süt dolduğu için mi ağrılarınız oluyor acaba merak ettim benimki daha küçük 4.5 aylıkta en azından banada bıratirdigim zaman fikir olsun :)
Caganbal AyseErva2095 duşta sağdım sabah biraz rahatladı akşam tekrar sağacam sen de yapsana yoksa tıkanır
AyseErva2095 Caganbal ikindi gibi girdim duş aldim ama halim hâl degil valla inşallah hemen gider çok zormuş
Kocakgiller AyseErva2095 göğüs uçlarına beyaz sabun sürüyorlardı sanırım bi netten araştırsanız yada post acsaniz soğuk lahana yaprağı kaptanda vardı goguslerine