Kızlar ben bebegime.doğdu doğali mama kullaniyorum. Bir sorum olucak mama kullanan tecrubeli annelere. Mamanin 2 numarasina 6. ay bitince mi geciliyor yoksa 6 ay oldugunda mi geciliyor. 2 numaraya gecince bebeklerinizde herhangi bi etki oldu mu mamaya karsı. 2 numaranin icerigi ayına gore farklidir illa ki