Normal. Biz de 4 ay 12 günlüğüz. Atak dönemindeyiz. Meme reddi bile yaşadık. Ama atak döneminin sonuna geliyoruz yavaştan düzeliyor. Durduk yere ağlıyor, iştahsızlık hepsi bizde de mevcut. 🥴Demem o ki ne çok ısrar edip bezdirin ne de tam tersi. Ben mesela meme reddinde okşayarak, severek, zıplayarak yedirdim. Geçecek bu süreç ama baktınız geçmiyor bir doktora gidin. 🌸