Dilanzh Kızlar yenı 6 ayllık olduk muz verıyımmı gecen gun verdım armutlA karstrıp kakasnı yapamadı napmalıyım önernz varmı
Cigdem26_ Dilanzh benim kızım 10 gün sonra 6 aylık olucak ben veriyorum muz 3 kere falan az az o meyve aparatları oluyo ya ona koyup verdim cok sükür kabızlık olmadı ama her bebek bir olmaz tabiki
Ceylan_02 Dilanzh cnm bn sürekli veriyorum muz kabızlık yapmıyor Her Çocuk bir değil demek ki sen bir iki damla zeytinyağı içir kabızlığa iyi gelir
_mormenekse Dilanzh merhaba muzu verirken ortadan ikiye bölün ortada siyah minik minik cekirdekli kismi var balık kılçığına benzer o kısımları çıkartıp oyle deneyin birde ben öyle yapıyorum şükür hiç muzdan kaynaklı kabızlık yaşamadık.
Ceylan_02 Dilanzh yumurta sarısı yogurt labne onsan sonra hero baby ceviz fındık elma suyu muz sebze çorbası veriyorum arada yedigimiz yemekleri azcık tattiriyorum
Ceylan_02 Dilanzh . Peynir labne yoğurt tavuk suyu vs. Çok bayılarak yemese de. Damak tadı gelişsin diye kendi yemeklerimizden de tattırıyoruz.