FtmBade Öncelikle koltuk altından ölçülen ölcüm en doğru sonucu verir koltuk altı ölcümü 37.2 ise doktora götürmeni tavsiye ederim 2 aylık bebeklerde genel olarak ateşin okadar olması ihtimalleri söylüyorum sadece kansızlıktan,idrarda enfeksiyon iltihap olma gibi şeylerden olabilir götürüp baktır bence bende kızım 2 aylıkken aynı şeyi yaşadığım için söylüyorum belki sizinki başka bişeydir tabi ama en azından içiniz rahat eder