ssari1903 kumsaalinaa doktorumuz önermedi bize çok zararlı diyor ama siz bilirsiniz 6 ayı bekleyin bence
Alparslanmomss kumsaalinaa doktorlar yürüteçte çocuğun kendini iterek yürüdüğünü söylüyor ve parmak ucunda gidiyor bence kullanma hele 5 aylık şuan çok erken
Bebegimm1 kumsaalinaa boyle bir yaziya denk gelmistim paylasmak istedim.ben koymadim cok gerekli bir sey degilmiş dedim kullanmadigim için bir sekilde oyaliyordum zararli denildigi içinde almamistim.
Melike-Alya Ne kadar dopru bilemiyorum ama ben 6 ayından sonra koymaya başladım halende koyuyorum elim kolum oldu resmen ailemden baya uzağım sürekli biterlere sürünürken kafasını falan vuruyor o yüzden iş yaparken falan hep koyuyorum
kumsaalinaa ssari1903 evet onuda duydum arada kaldım yinede elin ayağın oluyo diyorlar bebek içinde bi ilerleme diyorlar ama bilemedim
ssari1903 kumsaalinaa ben kullanmayı düşünmüyorum açıkçası zararlı diyorlar vardır bir bildikleri özellikle sakatlanmalar çok oluyormuş kaza vs onun için daha çok önermiyorlar
kumsaalinaa Bebegimm1 bunu görünce dahada emin oldum kullanmamak için en iyisi sağlıklısı kendi yöntemlermle oyalamak çok teşekkürler🙏🏻☺️