Miskokulum22 bence vaktiniz yoksa olur, ben 2 sene önce ramazanda öyle yapardım eşimle teravihe uetisebilmek için, çok güzel sıkılasmistim leslie ile ozaman lar, ama sizinde dediğiniz gibi hafif yerdim diyet şeklinde yani, zaten çok yerseniz spor yaparken ağzınıza gelir herşey