22-23 derece geçenlerde seninkine benzer soru sormuştum ben de bebeklerin uyuma ısısı bu derecelerde olmalıymış kalp atışları bizden hızlıymış soğuk yerde burun tıkanıklığı olmazmış bebekler sıcağı sevmezmiş ben de gönül rahatlığıyla uyutuyorum kızımı