mrveaydgdu tam olarak attığının aynısını kullanıyorum canım.Ben de birçok sitede gördüğüm olumlu yorumlara bakıp almıştım.şu an oğlum 6 aylık olacak 2.aydan sapasağlam kullanıyoruz.Ben çok beğendim renkleri canlı , piyanosu birleşme yerleri sağlam.Sadece oyuncaklardan maymunun pili farklı bir pildi saatçilerden bulduk keşke pilini de gönderip uğraştırmasalardı güzel olurdu.Tereddütsüz almanı tavsiye ederim ben