13 günlük minik bir oğlum var tavsiye edeceğiniz iyi bir çocuk doktoru var mı bebeğim 4 gün küvöz de kaldı imperial hastanesinde o zaman doktoru Bengi hanımdı 7 günlük kontrolünde götürdüm tekrar sadece anne sütü ile beslediğim çocuğuma su ver dedi sevmedim o doktoru o yüzden farklı bir tavsiyesi olan var mı