Artık acayip zorlanıyorum , bir uzmandan yardım mı alsam mama sandalyesinde zorla oturur, elime vurur, tabağı yere döker , eli kolu asla durmaz normal bizimle yesin desem masanın üstüne cıkıp dolanır ,yemekleri döker veya içine su döker yemek saati gelince resmen strese giriyorum . Bir akıl verin bana kızlar nasıl yapayım