Zeynebinannesiii Kızlar bebeğim 16 aylık geniz akıntısı var doktor allerset denen bir alerji ilacı verdi bugunle birlikte 2. Gün 2 kere verdim kızıma ama hala horlama burun akıntısı vs var bu durum ne zaman geçer acaba çok üzülüyorum 😭
Brokolilim Zeynebinannesiii 1 ay kullanacaksınız bu havalarda alerjik geniz akıntısı burun spreyi vermedi mi ? Şurubu gece yatarken verin mümkünse
Eskidenomuvardi Zeynebinannesiii alerset çok ağır bi alerjik ilaç ben kullanıyorum bebeklere özelde mi var
parlaegegunes Zeynebinannesiii allerset ilacı ciltte oluşan alerjik reaksiyonlar için veriliyor genelde ilk defa geniz akıntısı için verildiğini duyuyorum şuan
Ebruea Zeynebinannesiii biz 15 gün kullandık ilacı 5 gün geçince biraz rahatladı ama bizim toz akar alerjimiz var sürekli tekrarlıyor
Zeynebinannesiii Brokolilim şöyle ki doktorumuz allerset şurubu 10 gün kullanicaksin dedi bir ,ikincisi iburamin verdi ama fayda etmedi bize
Zeynebinannesiii Brokolilim burun spreyi zaten kullanıyoruz bu iburamin falan fayda etmedi allerset verdi yoğun akıntısı var azaltır ama geçirmez dedi allerset +iburamin zero veriyorum burnunu da temizliyorum
Balteknem Brokolilim sizindemi var geniz akıntısı bizimde boğaz kulak enfeksiyonlarından hep olduk hasta gerçi sonra geniz akıntısı başladı şimdide geniz eti var %80tikali şuanda allerset ve sprey kullanıyoruz 1ay sadece sonra karar vericek doktor ins
Brokolilim Zeynebinannesiii Sürekli burun temizliği yapmanız gerek o zaman geçiyor şurubun etkisini görürsünüz
Zeynebinannesiii parlaegegunes geniz akıntısından kastım alerjik bir durum bahara karşı o yüzden verdi
Zeynebinannesiii Ebruea bizim geçen bahar olmamıştı küçüktü bu bahar dışarı çok çıkardım ağaç altı park çok gezdi sonrasında da hasta oldu sanırsam polene karşı var diye tahmin ediyorum ben ben de de var bende oldum çünkü
Ebruea Brokolilim şu ara dyson bakıyorum aslında. Bi de bayramdan sonra alerji doktoru Mahmut doğru beye götüreyim ona göre bir yol izleyeceğim
Ebruea Zeynebinannesiii bizimde ilk 1.5 yaşını biraz geçmişti oldu ağustos ayında o zaman kullandık 15 gün birer fıs tıkanıyorDu sürekli. Bu yıl henüz başlamadı ama yatarken ara ara hırıltı sı oluyor. 2 hafta önce de doktoru genzi dolu ve ige değeri yüksek demişti. İlaç verdi ben almadım net teşhis için alerji doktoruna götürcem bayramdan sonra