İyi günler kızlar dün 2.ay aşımızı olduk kızım sadece mama ile besleniyor şuan 5 kilo 650 gram 3.900 doğmuştu ebesi kilo alımının az olduğunu 1 kilo alması gerektiğini söyledi ki bence oluşumu falan gayet güzel ama aşı olduktan sonra bi iştahszlık oldu 2 saatte acıkan çocuk 4 saattir yememiş ve hala biberonu almıyo geri veriyo sizdede aynı durum oldumu aşıdan mı kaynaklı acaba bilemedim