Ya kızlar gecen baby turco 2.si 1₺ indirimde bez islak mendil vs aldım ama tam 1 ay sonra gelecek kargo ne anladım bu indirimden o zamana kadar hepsi bitecek sinir oluyorum böyle olunca PTT kargo pişmanlıktır. Iptal etsem diyorum ama çok uygundu tekrar azlı paket bez alsam baya pahalıya geliyor sinir oluyorum böyle olunca