oglumuz01 canım 3 4 bez değiştirdim. Büyüğünü de aldım ama hiç fark etmedi. Hala bez iz yapıyor. Düzgün bağlayamıyorum diye bilen birinden de yardım istedim. Son bezi külot bez aldım onu kullanıyorum. O da aynı. Ya benim çocuk çok hassas. Ya da bize özel bez üretilmeli. Birde lastik izi var ama kırmızılık, kabarıklık yok. O yüzden bir şey de yapamıyorum.