3 aylık bebeğim var 10 gübdür günde 3 kez kakasını yapıyo doktor ishal değil anne sütü alıyosa normal dedi ama 15 günde 100/gram almış bebeğim ben buna bağlıuorum çünkü diğer aylar hep bir kilo üstü alıyodu ayda siz de de oldu mu böyle bir durum millet sütün yaramıyo olabilir diyor ama yaramazsa ilk aylar çok şükür kilo alımı gayet güzeldi