Deniznur1 valla probiyotik oldugu için doktorum 1 yaşına kadar önerdi ama gaz damlası başka kullanıyorsan onu 4. Aydan sonra kes vücudu kendi kendine gaz çıkarmaya alışsın bagırsakları temmeleşmesin dedi biz 8 aylık olacagız neredeyse malesef kolik bebegim ve hala gaz sancısı geöçmedi bazı geceler hala uykusuz kalacak kadar biogaia hala kullanıyorum özellikle ek gıda baslarında bende gaz sorunu tekrarlamıstı baya yogun şekilde