Ya annem babam ne bileyim çevrem bebeğim uyumuyor geceleri ve uyurken zorlanıyor zor uyuyor diye birde çok hareketli olduğu için sürekli epilepsi olabilirmi diyor . Ya sinirleniyorum üzülüyorum aklıma sürekli sokuyorlar yani internet de uykuyla pek de alakası yok başka şeyler yazıyor onlarda bizde yok ,ama annem sürekli diyor kötü niyetli demiyor biliyorum ama diyor ve ben artık ne düşüneceğimi şaşırdım yani belirtileri tam.ne.biilmiyorum ama düzenli olarak 2 ayrı doktora muane gidiyoruz onlar bilmezmiydi ? Evet hareketli çocuk ama herşeyi erkenden yaptı hareketli olması sayesinde ,gel dedigimde anlayıp.gelir yürümek uzere neredeyse oyuncak oynar kendi oturup konusmayada başladı yani bilmiyorummm sürekli çevrem bunu sokuyor aklıma olabilir mi cidden (10 buçuk aylık)