ilknurcelik İlk bebeğim erkek 38+5 de planlı sezaryen oldum şimdi kızıma hamileyim. Kızlar daha erken doğar diyorlar bu ne kadar doğru sancı açılma vs. olmazsa 38+4 de planlı sezaryen olacam yine
Deepmom ilknurcelik 40.hafta da planli sezaryen kız bebek erken diye batıl bi inanç var bekleseymisim gecermis bile😀
Hohomoromu Ariyaarya o bebege gebelıgınzn durumuna göre degısıyor yanı illa kız dıye erken dogmuyor 😊
Bglm18 ilknurcelik 40+3 le tansiyonum olduğu için suni sancıyla aldılar yoksa daha bekliycekti sanırım 😊😊
Busrasafak ilknurcelik 37+6 gebelik zehirlenmesinden dolayi suni verildi doğumumu yaptım acilma vs yoktu
Fulyax Busrasafak benimde aynı olduu😑😑😑 5 saat sancı çektim sadece epidural oldum etki etmeye kalmadan kızım geldi😅😅😅😅😅 10 dakikada❤
Ececavus 39+5te normal oldu ama 6,5bucuk aylıkta erken doğmaya çalıştı sagolsun doktorum durdurmuştu doğumu 🙏🙏