Eşim mahalle marketinden prima aktif bebekin bezini almış. Bende normalde hep büyük marketlerden aldığımız için tarihlere hiç bakmam bu sefer bakarım geldi. Üzerinde ki tarih üretim tarihi diye biliyorum 20.06.2019 yazıyor. Sizce Ne tarihi geçmiş mi kullanmalı mıyım?