Tazeanne00 Eymeninannesiiiiiiiiii uyuku duzenı olmuyo kı cunku daha bısey den haberi yok ve her bebek farklıdır
Deletedmom_54 Eymeninannesiiiiiiiiii sabah 6 da uyanıyor 11 de tekrar uyuyor 1 de uyanıyor 2 3 gibi tekrar uyuyor bazen 4 te uyuyor sonra 7 de uyanıyor hala uyanık 12 gibi anca uyur normalde çok uyuması lazım ama uyumuyor 🥱☹️
Haffuse 2.atly 14 gunkuk bebegim… Normalde, benisler icin, 18.00 gece olmasi gerekirkeeen, Benim uykusuz prenses simdi yatti🥲 Düzen müzen yoh, ya gaz sancilari oluyor, daha cok o yuzden yatamiyor yavrum…
Minikkus14 Deletedmom_54 aynı benim miniğim de böyle akşam 6-7 arası uyanıyor 11 doğru dalıyor uykuya arada sürekli emmek istiyor mızmızlaniyor uyumak istiyor uyumuyor ama
Deletedmom_54 Minikkus14 oyyy benimkide sürekli emmek istiyor uykusu sıkıştırıyor ama uyuyamıyor çıt sesi olsa uykuya dalarken bütün uykusu kaçıyor 😭
Minikkus14 Deletedmom_54 nasıl alıştıracaz bunları acaba ya emzik emiyor mu yada vermeye karşı mısınız ? Ben vermek istiyorum en azından tokken emmek istiyor o zaman veririm agzina ama yok tutmuyor
Feyzmomm Minikkus14 Bende çok zorlandım emzik konusunda ama şükür tuttu. Her 3 dakikada bir atmasını saymazsak tabii 😂. Valla düzen yok Kendi keyfi ne zaman isterse uyur ne zaman isterse uyanır 😂
Deletedmom_54 Minikkus14 ben doğduğu gün alıştırdım emziğe canım bide eşitlese tutturuyorum kundak yaptığımda emziği reddediyor eliyle tutamadığı için
Minikkus14 Feyzmomm bende inat ediyorum hala hemen her emziği de alıp dökülmek istemiyorum deniyorum aldığımi uzun süre inşallah alışır buda zorlayınca tutuyor atınca geri veriyorum alıyor hemen ama arası biraz geçince sar baştan oluyor yine tutmuyor
Feyzmomm Minikkus14 düzenli ver bence canım. Ben 2 saate bir emziriyorum emzirdikten sonra gaz alma sonra biraz oynatıyorum. Mızmızlanınca pusete koyup ağzına emzik veriyorum. Böyle böyle unutmuyor emziği
Deletedmom_54 Pamuguum bol bol benimle konuşun diye bekliyor benim kızım çok asık suratlı 2 kaşı hep çatık ama uyanık olduğunda hep ilgi 😂