İyi geceler hanımlar 🙋🏻♀️ daha önce de kedi ya da köpek sahiplenme hakkında post açmıştım, o dönemde taşınma ihtimalimiz olduğu için rafa kaldırmıştır bu fikri. Şimdi ise taşındık ve en son evimizde bi kediye de yer açabileceğimize karar verdik. Her ne kadar satış kısmına karşı da olsam içimize sinen bi yavru bulup kapora bile verdik. Bayramda nasipse ailemize yeni birisi katılacak 🐾 biraz da heyecanlanmış haldeyim aslında 🤭 2 kızım var, 3 yaşında ve 18 aylık. Bizi bu süreçte ne bekliyor, nelere dikkat etmemiz lazım. Bi candan sorumlu olmak beni en çok geren kısım, sırf istiyoruz diye de hayvan için eziyete çevirmek istemem bi şeyleri